Sunday, September 4, 2011

Raya 2011 (Raya Pertama)

Yezzaaa..hari ni dah raya ke 6, baru nak update pasal raya..hehehe..

Ok, first of all raya pertama memang totally HAPPENING!! (smpai naik pening)... Sebab kenapa happening? Sebabnya family Maksu saya dan family Mak Yang serta anak2 dan cucunya datang.. PERGHHHH penuh umah ni beb...

Saya dengan sepupu, kejenya makan aja..hahaha.. Almaklumlah, banyak betul makanan..kenalah makan kan? Then, kitorang tak ada keje main tangkap2 gambar sume.. :-P

Tengoklah yer gambar2 kami ni...


         cantik tak? i la yang susun ni sume u....tgok lemang tu, i ptong n susun cntikkn? ( ayat gedik + poyos)


                            with maksu and mak yang family..and all the cousins.. :)        


 ni gambar dengan family maksu saya..kuning sume..daulat ohhh...

ah hah!! inilah gambar giler2 kentang saya dan sepupu saya..haha..












glemer tak i mse raya prtama tu? hahaha poyos!

NEXT UPDATE ABOUT SECOND DAY OF RAYA~ WAIT FOR IT!

0 Your opinion:

Introduction