Friday, July 15, 2011

Syukuri Nikmat~

Hari ni saya nak ajak kawan-kawan yang kehidupan dia yang sudah selesa tu bersyukur atas nikmat kurniaanNya..

Sebagai contoh kemudahan untuk ke kelas.. Rumah dekat atau mempunyai kenderaan.. Wooo sangat2 beruntung la korang tau..tak de la penat sangat ke kelas sebab rumah dekat ngn ada kete gi kampus..so, cepat la smpai..

Lain la mcm saya ni, perlu keluar 2jam setengah lebih awal..membazir masa yang sangat banyak duk dalam bas jer weyh..dah la penat.. Kalo kelas cancel tibe2 tak ke membazir duit tambang dan masa yang sangat banyak?

Saya sedih, sebab hari ni saya datang kelas awal pukul 8..tapi dapat tau macam2 masalah..tggu smpai petang..ingatkan ada kelas..tapi tak de...sedih sangat...naik bas sampai kene tukar naik bas lain lak..sampai rumah kul 8..blk kul 5 smpai umah kul 8..cbe kira brp lama?

sebab tu saya nasihat kat korang yang mne senang tu, bersyukur la.. Saya bukan nak mengeluh ke apa..just nk bukak mata korang jer..

0 Your opinion:

Introduction