Tuesday, July 5, 2011

Syukran Jazillan Ya Sahabat~ =)

Masya'Allah.. Subhanallah.. Alhamdulillah..

Syukur Alhamdulillah dan terima kasih sahabat kerana sudi menghadiahkan buku ini kepada saya..



Kila baca masa dalam bas tadi.. Belum sempat sampai rumah dah pun habis baca.. Masa baca dalam bas kan, rasa macam nak nangis tau.. Memang menyentuh hati dan perasaan sungguh buku ni..

Alhamdulillah, Kila rasa cam Allah sayang sangat kat Kila sebab Dia sudi beri hidayah kepada Kila melalui buku ini yang dihadiahkan oleh Soleha dan Atin.. Terima Kasih banyak2 ye sahabat.. =)

Buku ni memang sangat berguna pada Kila.. Isi kandungan buku ni pun sangat menarik..

Oleh itu, saya sarankan kawan2 yang baca blog saya ni..carilah dan bacalah buku ni..memang sangat menyedarkan kita semua.. Nak cerita banyak2 apa yang saya baca rasanya macam tak seronok lah..lagi seronok kalau baca sendiri..

=)

3 Your opinion:

Milo Kora III said...

Abg dgn kak tajul ada buku ni. Mmg menarik isi dia. Elemen cinta yg dipamerkan di dlm buku ni sgt indah sbb dia bkn sekadar cinta sesama manusia tetapi cinta yg membawa ke arah Maha Pencipta!

Musafir Melayu said...

Assalamualaikum,

Habis baca sebelum turun bus? Woaa, now that book must be something?

Hmm..to buy or not to buy...thanks for the recommendation

Aisya Humaira said...

musafir melayu --> waalaikumussalam.. yup2..dh hbis bce sblum trun bas pun..buku ni mmg sgt menarik..tak rugi pun bli..
sme2.. bce la yer.. ^_^

milo kora --> yeke abg aliff? best giler kn buku ni? tersentuh bila baca..rse insaf lak.. =)

Introduction