Saturday, October 9, 2010

FINAL EXAM SEMESTER 1..

Hari pertama exam, paper bioethics. Punyalah best sebab exam kat dalam dewan Chancellor sebab selama ni saya mana pernah exam dalam hall yang besar.. Rasa gementar jugak adalah,tapi saya cool dan relaks je..
Bioethics ni boleh tahan juga soalannya.. Tapi ada satu soalan ni...adoiyai, saya dah baca tapi boleh lupa pula..
"Elements of Personal Communication"
Saya ingat point je, tapi definition point tersebut lupa pulak...rugiiiii.......
Alhamdulilah, paper Islamic Studies saya dah buat yang terbaik jadi, harap-harap result pun baik juga la..
Paper Chemistry pula...hohoho...tak berapa okay sangat la..even dah baca buku ulang-ulang dan fahamkan tapi tetap lupa..hurmm...tawakal jer lar...hope pass..
next Tuesday, paper Human Biology..Hope i can take it easy..

0 Your opinion:

Introduction