Saturday, March 16, 2013

Dah buat keputusan..

Assalamualaikum.

Alhamdulillah dapat juga update blog kali ni, hari ni, esok dan ahad saya bekerja part time di Matta Fair, PWTC, KL. Agak penat jugalah.

Apa keputusan yang saya dah buat tu?

Actually, saya dah buat keputusan muktamad untuk sambung belajar. Saya ambil kos Bachelor of Optometry kat msu jugak dan kos ni selama 4 tahun.

Saya ambil keputusan ni sebab saya rasa tak mampu untuk MBBS dek kerana saya tak boleh terlalu penat. Just takut bila on call ke nanti, tak boleh handle. Besides, takut tak mampu untuk absorb semua knowledge tu.

Optometry ni macam ringan dan tak sesibuk mbbs student. Then, subjek dia pun ada yang saya minat dan boleh bawa(insyaAllah). :)

Tapi praktikal tak start2 ni lagi. Hmm. Nak settlekan masalah, orang yang nak jumpanya asik xde je walaupun dah inform. :(
Berharap dipermudahkan semuanya. Amin.

0 Your opinion:

Introduction